Sık Sorulan Sorular

Hita Concept olarak siz değerli müşterilerimize daha hızlı yardımcı olabilmek adına hazırlamış olduğumuz soru cevap listesine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Hita.com.tr'ye üyelik zorunlu mu?

Hita E-Ticaret mağazasına üyelik tamamen isteğe bağlı ve ücretsizdir. Dilerseniz ürünlerinizi sepete attıktan sonra üye olmadan misafir olarak alışverişinizi tamamlayabilir, dilerseniz bir sonraki alışverişinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek ve geçmiş siparişlerinizi online olarak inceleyebilmek için üye olabilirsiniz. Hızlı ödeme ekranında ve ya Üye Ol sayfasında formu doldurarak veya Facebookla bağlan modülünü kullanarak hızlı bir şekilde kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi Sıklıkta E-Posta Gönderiyorsunuz?

Hita.com.tr üyelerine kayıt ve sipariş işlemleri sonrasında bilgilendirme amaçlı tek bir mail gönderilmektedir. Kayıt esnasında formda mail bültenine abone olup olmamayı tercih edebilirsiniz. Kayıt esnasında bu adımı farketmemişseniz daha sonra profil sayfanızdan bu tercihinizi her zaman değiştirebilirsiniz.

Üye Şifremi Hatırlamıyorum. Ne Yapmalıyım ?

Hita.com.tr de üyelik şifrenizi unutursanız, sitemizin üst kısmında yer alan Giriş Yap sayfasını açtıktan sonra Şifremi Unuttum bağlantısına tıklayarak parolanızı sıfırlayabilirsiniz. Eğer bu sayfada sizden istenilen eposta adresine erişiminiz yoksa İletişim sayfasındaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

Siparişimi İptal Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım ?

Ürün iade taleplerim sayfasında oturum açarak veya misafir alışverişi kullandıysanız formu doldurarak hızlı bir şekilde iptal/iade işlemlerini başlatabilirsiniz. Eğer ürününüz henüz kargoya verilmemişse gönderim işlemi durdurulacaktır. Eğer gönderiniz yola çıkmışsa iade süreci ile ilgili bilgilendirilmek için çağrı merkezimiz size ulaşacaktır. İptal/iade işlemleriniz sonucunda ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kanal üzerinden en kısa sürede tamamlanacaktır.